Lucrările la Pasajul Mihai Bravu din Capitală s-au reluat în septembrie anul trecut. Compania Astaldi a început atunci activitatea pe șantierul pasajului din sudul Capitalei, un proiect abandonat de Primăria Municipiului București după ce patronul fostului constructor Romstrade a fost arestat.
Contractul cu firma Romstrade, deținută de omul de afaceri Nelu Iordache, a fost reziliat din luna decembrie a anului 2012. Lucrările au început din ianuarie 2011 și trebuiau să fie finalizate încă din 2012. Primăria a reușit să organizeze o nouă licitație abia în vara anului trecut, iar câștigătorul a fost desemnat după mai bine de două luni de la depunerea ofertelor.
"Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Văcăreşti", spuneau atunci reprezentanții instituţiei.
Acum, deja au fost deja desenate marcajele rutiere și montate bannere pe stâlpi cu mesajele PMB ”București, 555 ani”, conform utilizatorilor forumului metrouusor.ro