Compania internaţională Event in the Sky va lansa în România, în luna mai, un concept denumit „restaurant aerian”, care presupune organizarea de evenimente în aer liber pe o platformă la 50 metri deasupra solului, la un preţ mediu de 15.000 euro.
În România, compania va fi reprezentată de firma Sky Touring& Events. „Deja am primit platforma necesară pentru «restaurantul aerian», care va fi ridicată cu ajutorul unei macarale, oriunde în România. Suntem în discuţii cu reprezentanţii mai multor hoteluri de lux, dar şi cu instituţii de cultură pentru organizarea de spectacole.
Preţul pentru închirierea platformei şi a personalului pentru un eveniment cu 22 de persoane se ridică la 8.900 euro, dar pachetul, care include şi alte servicii, inclusiv de catering, este în medie de 15.000 euro. Preţul final depinde însă de ceea ce îşi doreşte clientul. Sperăm ca în primul an de activitate să organizăm 50 de astfel de ridicări”, a declarat, marţi, Ovidiu Barbier, care deţine 51% din acţiunile Sky Touring & Events. Lansarea oficială va avea loc la jumătatea lunii mai, într-o zonă situată în centrul Bucureştiului.
„Restaurantul suspendat” va fi amplasat în zone turistice, dar şi în marile oraşe, în funcţie de solicitările clienţilor. Platforma se va ridica până la o înălţime de maximum 50 metri, iar capacitatea maximă este de 22 de persoane. Restaurantul va avea o singură masă, care va fi suspendată de o macara, la înălţimea unui bloc cu 15 etaje, iar participanţii vor sta pe scaune speciale, fiind prinşi în centuri cu fixare. Programările se vor face cu trei zile înainte de eveniment.
„Restaurante aeriene” există în 32 de ţări din Europa şi America
„Nu ne facem griji în privinţa clienţilor, în ciuda faptului că intrăm pe piaţă într-o perioadă economică mai puţin favorabilă. (…) Într-un club de lux din Bucureşti, în orice sâmbătă seară, nu poţi găsi un loc fără să ai rezervare şi ştim că de multe ori nota de plată depăşeşte 4.000 euro, astfel că suntem siguri că vom găsi clienţi interesaţi pentru o cină în aer liber, pe o platformă suspendată”, este de părere Barbier.
Platforma poate fi folosită pentru diferite evenimente, cum ar fi lunch, dejun, concerte, nunţi, meeting-uri de afaceri, conferinţe de presă, jocuri casino, degustări de vinuri, demonstraţii culinare, vizionarea competiţiilor sportive, concerte, sesiuni sportive, fitness, aerobic.
„Noi intenţionăm să atragem clienţii din România prin evenimente inedite, originale, nu doar prin organizarea de mese sau întâlniri”, a explicat Barbier. Conceptul „restaurant aerian” funcţionează deja în 32 de ţări din Europa şi în America.
SURSA: Mediafax