Magazinul online de haine, încalţăminte şi accesorii FashionUp utilizează reţeaua socială Instagram pentru promovarea produselor sale.
Instagram, una dintre cele mai populare reţele sociale, a ajuns în luna septembrie la aproximativ 400 de milioane de utilizatori, în România, numărul de utilizatori apropiindu-se de jumătate de milion.
După o perioadă de testare în care doar anumite branduri, cum ar fi Disney, Electronic Arts sau Taco Bell au avut acces la platformă, de la finalul lunii septembrie companiile din întreaga lume îşi pot promova afacerea şi produsele pe Instagram.
'FashionUP este de trei luni într-un proces de schimbări majore la capitolul poziţionare, identitate vizuală şi strategie de marketing. Una dintre direcţii este clar zona de social media, iar reţeaua socială Instagram este pe lista de priorităţi. Am aşteptat cu nerăbdare şi curiozitate startul Instagram Ads, pentru a testa platforma şi eficienţa serviciului. După raportul primei campanii vom stabili bugetul pe care îl vom aloca pentru acest canal de publicitate nou', a declarat Adelina Oprea, marketing manager FashionUp.
FashionUp va oferi câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le va permite acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei. Campania FashionUp care se derulează pe Instagram se numeşte '50 din100 – Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!', prin intermediul acestora, utilizatorii putând urmări campania FashionUp şi pot afla codul voucherului oferit zilnic, timp de şase zile, care le poate aduce reduceri substanţiale la cumpărături, se menţionează în comunicat.
FashionUp a avut peste 200.000 de clienţi la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.
Sursa: Agerpres