Reprezentanța mărcilor BMW și Mini în România, BMW Group România, oferă proprietarilor de modele ale celor două mărci posibilitatea de a verifica dacă automobilele pe care le deţin sunt afectate de acţiuni tehnice sau rechemări în service. Ulterior, clienţii se pot adresa oricărui service autorizat şi pot obţine informaţiile relevante şi se pot programa pentru eventuale remedieri, toate realizate gratuit.
Procedura este simplă – clienţii completează un formular cu principalele date de contact şi seria de şasiu a automobilului. Solicitarea este redirecţionată către un service autorizat, la alegerea clientului. Service-ul va efectua verificarea automobilului într-o bază de date şi poate executa ulterior potenţiale remedieri de probleme, gratuit pentru client. Acesta primeşte o informare clară şi transparentă asupra acţiunilor tehnice şi/sau de rechemare la care este supus automobilul, precum şi informaţii despre procedura de remediere şi timpul necesar.
„Soluţia a fost dezvoltată având în vedere că mulţi clienţi conduc automobile second-hand importate în România. De cele mai multe ori, aceşti clienţi nu au intrat niciodată într-un service autorizat BMW şi/sau MINI şi pierd astfel o oportunitate importantă de a obţine informaţii relevante despre automobilele pe care le conduc.
BMW Group verifică în mod constant starea automobilelor sale şi doreşte să se asigure de buna funcţionare a acestora. BMW Group doreşte să reducă chiar şi riscurile minore prin stabilirea de campanii tehnice ca măsuri de precauţie şi, cel mai adesea, sub formă măsuri voluntare.
Prin noul serviciu oferim un instrument simplu, gratuit şi transparent prin care proprietarii îşi pot verifica automobilul şi sperăm astfel să contribuim la siguranţa în trafic şi la întreţinerea optimă a automobilelor”, explică Alexandru Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.