Primul vernisaj al artistului plastic David Podut a fost un real succes. Braiconf a cumpărat toate tablourile

Artistul plastic David Podut a impresionat cu vernisajul unei expoziții de pictură de nivel european, într-un perioadă în care la Bucureşti au loc unele dintre cele mai importante evenimente culturale și artistice ale anului, precum Festivalul Enescu sau ArtSafari.

Oameni de afaceri, designeri, influenceri, vedete ale lumii mondene, arhitecți, fotografi și mulți iubitori de artă au participat la vernisajul care a avut loc pe 2 septembrie.

David Podut: Braiconf este primul meu client de după debut și am fost onorat!

În mai puțin de o oră de la deschiderea expoziției, toate cele șase picturi care formează Colecția „SOWEDOSE”, tablouri unicat, au fost cumpărate de Braiconf, companie cu o implicare constantă nu doar în acțiuni de caritate, ci și în sustinerea tinerilor talentați.

„Am fost foarte fericit de recunoașterea mea ca artist! Braiconf este primul meu client de după debut și am fost onorat! În același timp, am primit multe alte cereri de cumpărare de la cei care erau prezenți sau care au văzut expoziția pe social media, în postările live de la event”, spune David Podut.

Colecția SOWEDOSE, al cărei titlu este o abreviere a sintagmei „Sometimes we don’t see”, este compusă din șase tablouri unicat care prezintă „esența personalității fiecăruia dintre noi”, spune artistul, care explică faptul că „prezentarea acestor tipuri de personalități a fost făcută în antiteză”. Rezultatul a fost o colecție de picturi care surprinde prin abordarea originală, îndrăzneață și maturitatea artistică, uimitoare pentru un pictor atât de tânăr.

Artistul plastic în vârstă de doar 17 ani este născut la Bucureşti şi studiază, în prezent, la Milano

David Podut a impresionat nu doar prin tablourile sale, ci si prin povestea de viață. Pictorul care a expus prima sa colecție de artă în Capitală, are numai 17 ani, s-a născut în București și face liceul în Milano.

Talentat și încrezător, și-a rugat părinții să-l sprijine astfel încât să-și urmeze visul: „Când ne-am mutat în Italia, am ales să studiez arta, o pasiune a mea până atunci, și am rugat-o pe mama să mă susțină ca într-o zi să am propria expoziție de artă. Sunt fericit că visul acesta a fost posibil datorită familiei mele și a multor oameni iubitori de frumos, care m-au ajutat în realizarea completă a evenimentului. Tuturor le sunt recunoscător!”

Lucrarile lui David Podut vor fi expuse o parte în biroul Braiconf din București, iar altele în noua fabrică din Brăila, pe care acționarii majoritari o vor dezvolta ca parte dintr-o amplă strategie de modernizare a mărcii românești.

“Arta românească merită tot sprijinul mediului de business”

„Ne bucurăm să putem susține tinere talente, iar arta românească merită tot sprijinul mediului de business. Braiconf a susținut mereu artiștii, mai ales pe cei atât de tineri și talentați precum David Podut. Apreciem spiritul lui îndrăzneț, perspectiva originală și formula specială prin care arta sa se adresează celor care o privesc.

Sunt calități pe care și designerii noștri le urmăresc în realizarea colecțiilor. Dorința de a susține arta este pentru compania noastră una cât se poate de naturală. Nu degeaba avem ca logo Pasărea Măiastră, cea care l-a inspirat și pe Brâncuși, simbol cu rădăcini puternic ancorate în mitologia românească”, spune Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.

Urmatoarea expoziție a artistului plastic David Podut este deja pregătită și va fi expusă la Milano, în recepția liceului unde este elev.

Cu o tradiție de peste 70 de ani, din 1950 și până în prezent, cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, Braiconf este cel mai mare producător autohton și european de cămăși, devenit sinonim cu cămășile de elită prin execuția ireproșabilă și țesăturile de calitate pe care le folosește. Compania din Brăila oferă soluții vestimentare complete pentru domni, atât celor care preferă variantele clasice, cât și celor ce nu doresc să se încadreze în tipare, prin colecții precum Made-to-measure și Bespoke. În prezent, Braiconf derulează o amplă strategie de modernizare a mărcii, prin derularea unor investiții semnificative atât într-un nou sediu al fabricii, într-un centru de cercetare, cât și în linia de colecții.