Conform Airbus, primul zbor al aeronavei ”MSN1” a fost efectuat cu pornire de pe aeroportul Toulouse-Blagnac la ora locală 10.00, testul fiind efectuat de un echipaj format din șase persoane. Acesta a fost doar primul zbor din campania de teste a noului avion. În total, inginerii Airbus vor verifica aeronava de-a lungul a 2.500 de ore de zbor.
Familia de aeronave A350 XWB include trei versiuni care pot transporta între 270 și 350 de pasageri. Prinicpalul atu al noului avion este eficiența. Conform proiectului și confirmat de testele preliminare, consumul noului A350 XWB va fi cu 25% mai mic decât al unei aeronave similare. De asemenea, emisiile de CO2 vor fi cu circa 25% mai reduse. Această performanță este obținută grație unei structuri realizată din materiale ușoare, unui profil aerodinamic îmbunătățit dar, mai ales, noilor propulsoare Rolls-Royce’s Trent XWB.
Programat pentru intrarea în serviciu în a doua parte a acestui an Airbus A350 XWB a fost deja comandat de companii aeriene din 33 de țări în 613 exemplare.
Primul zbor al noului Airbus A350 XWB a avut loc astăzi
14 iunie 2013, 13:57
Ultima modificare în 14 iunie 2013, 16:57
Gigantul Airbus a testa vineri dimineață cel mai performant aparat de zbor al său, A350 XWB.
Etichete: a350,
aeronava,
airbus,
avion,
decolare
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Constantin Niţă: Nu se vor mai face importuri de cărbune
- România înregistrează o risipă de alimente de cinci milioane de tone
- Vosganian, despre privatizarea Cuprumin: Evaluările sunt între 40 şi 80 de milioane de euro
- Michelin încetează producţia în Columbia
- Peste 600 de angajați de la Oltchim, disponibilizați săptămâna aceasta
- MOL România a ajuns la 138 de benzinării
- Felix Pătrăşcanu: Piaţa serviciilor de curierat va creşte, în 2013, până la 260-265 milioane euro
- Lerida intră pe piața produselor alimentare
- Kia recheamă în service 1.000 de autovehicule înmatriculate în România pentru probleme la pedala de frână
- Management fără cap. De ce ajung firmele româneşti în insolvenţă?