Prințul Harry și soția sa au fost retrogradați

Prințul Harry și soția sa, Meghan, care au renunțat la statutul lor în cadrul familiei regale în 2020, și-au actualizat portretele pe site-ul oficial al familiei regale britanice. De asemenea, portretul prințului Andrew a fost modificat.

Conform observațiilor făcute de Daily Mail, anterior, ducele și ducesa de Sussex aveau două portrete separate pe site-ul oficial. Cu toate acestea, luni seara, au fost brusc retrogradați, având acum doar o biografie comună mai scurtă, care menționează distanțarea lor de familia regală.

La sfârșitul acestui nou portret, a fost adăugat un link către site-ul Sussex.com. Lansat de Harry și Meghan în februarie anul trecut pentru a înlocui Archewell.com, acest site reunește toate activitățile cuplului. Este vorba atât despre cele caritabile, cât și despre cele audiovizuale. Acesta își propune să fie „biroul prințului Harry și al lui Meghan, ducele și ducesa de Sussex”.

Printre alte modificări aduse site-ului, Daily Mail notează că portretul prințului Andrew a fost, de asemenea, modificat. Asta, pentru a reflecta retragerea sa din viața publică în urma scandalului Epstein și a deciziei reginei Elizabeth II din 2022 de a-i retrage titlurile militare și regale.

Regina Elisabeth, printul Andrew
Prințul Andrew, alături de Regina Elisabeta și Prințul William. SURSA FOTO: Dreamstime

Această retrogradare vine în contextul în care prințul Harry și soția sa au decis în februarie să schimbe numele de familie al copiilor lor, Archie și Lilibet. Cei doi copii, în vârstă de 4 și 2 ani, folosesc acum numele de familie Sussex de la încoronarea regelui Charles al III-lea, în mai anul trecut, în locul lui Mountbatten-Windsor, nume rezervat din 1960 pentru descendenții reginei care nu sunt altețe regale.

Meghan Markle nu renunță la vechile obiceiuri

Altfel, compania soției Prințului Harry a solicitat blocarea drepturilor de autor asupra denumirii ”American Riviera Orchard”, făcând cereri pentru mărci înregistrate, în categorii diferite.

Site-ul său prezintă doar logo-ul noului brand, realizat cu un font asemănător unui scris de mână. Pe contul de Instagram, la story, un video arată o persoană punând flori într-o vază şi pe Meghan într-o bucătărie.

Potrivit TMZ, printre articolele pe care ducesa de Sussex putea ajunge să le vândă în cadrul noii asociații – presupunând că mărcile comerciale vor fi aprobate – se numără:

  • cărți de bucate
  • veselă
  • servicii de cafea și ceai
  • jeleuri
  • gemuri
  • fețe de masă
  • cărți de bucate
  • tacâmuri
  • produse tartinabile.

Pagina site-ului are deja 199.000 de urmăritori, iar oamenii au spus că sunt foarte încântați de ceea ce pregătește Markle.

Deși nu se știe clar ce intenționează să facă Meghan Markle cu noul site, unii fani speculează că va fi o versiune actualizată a The Tig, blogul de lifestyle al lui Markle de dinainte de a se căsători cu Prințul Harry.