PrioriPost face pași pentru vizibilitate în online

Noul plan care ar putea să transforme PrioriPost, divizia servicii express a Poștei Române, într-unul dintre cei mai importanți jucători în piața de curierat a fost deja pus în aplicare: în luna iulie s-a lansat o platformă web proprie cu scopul de a crește vizibilitatea brandului în mediul online.

Octavian Bădescu, Performance Manager la PrioriPost, spunea recent, într-un inetrviu pentru Capital, că „PrioriPost are capacitatea să devină, pentru Poșta Română, ceea ce este acum DHL pentru Deutsche Post“. Acesta vine din mediul de business și a fost numit la conducerea divizia servicii express prin programul „CEO Privat la Stat“.

„E clar însă că sunt medii diferite. Din exterior, lucrurile sunt percepute ca fiind mai simple, iar multe lucruri bune din interior nu traspar și nu sunt ușor de bănuit la o companie de stat“, făcea Bădescu o paralelă între cele două medii: de stat și cel al antreprenorilor. Web-site-ul (n.r. – www.prioripost.ro) oferă informații utile celor interesați de serviciile PrioriPost.

Altfel, Octavian Bădescu spunea că este foarte important pentru Poșta Română să nu mai aibă pierderi, mai ales că acestea sunt acoperite de către contribuabili. Cu mențiunea că între 2009 și 2012, compania a acumulat pierderi de 532,9 milioane de lei, ultimul an cu profit fiin 2008.