PRO TV a făcut ravagii! Concurenţa nu a avut nicio şansă cu semifinala EURO. Cifrele momentului spun totul

TV

PRO TV a făcut ravagii miercuri seara. Las Fierbinţi şi semifinala de la EURO dintre Anglia şi Danemarca au adus cifre fabuloase de audienţă. Kanal D şi Antena 1 nu au reuşit nici măcar să se apropie de cel mai mare post TV din România. A fost o nouă seară perfectă pentru cei de la PRO TV.

PRO TV nu le-a dat nicio şansă rivalilor miercuri seara în bătălia audienţelor. Un nou episod din Las Fierbinţi, dar şi semifinala de la EURO dintre Anglia şi Danemarca au făcut legea. Audienţele PRO TV la nivel naţional au crescut enorm, iar Kanal D şi Antena 1 nu au avut nicio şansă.

PRO TV şi-a distrus concurenţa

PRO TV şi-a distrus concurenţa pur şi simplu miercuri seara. În prime-time, a început un nou episod în reluare din serialul Las Fierbinţi. Chiar şi aşa, PRO TV a luat faţa rivalilor, conform cifrelor de audienţă la nivel naţional consultate de către capital.ro. După ce pe primele două sloturi ale orei 20.00, PRO TV a avut un rating de peste 5, odată cu începerea serialului acesta a depăşit 7.

De altfel, PRO TV a dominat categoric toată ora 20.00. Kanal D şi-a adjudecat locul secund fără probleme, cu serialul turcesc Hercai. Turcii au avut o audienţă constantă de peste 5, mult peste Antena 1, acolo unde s-a difuzat show-ul Poftiți pe la noi – Poftiți la circ!

Ora 21.00 a aparţinut aproape în totalitate celor de la PRO TV care au pierdut însă pe un slot de audienţă primul loc în faţa celor de la Kanal D. Mai exact, 21.30-21.45, Kanal D a fost lider de audienţă la nivel naţional cu Hercai. 6,3 faţă de 5,9 PRO TV.

Meciul Anglia-Danemarca, bomba serii

De la ora 22.00, audienţele PRO TV au sărit în aer pur şi simplu. Meciul dintre Anglia şi Danemarca i-a lăsat pe rivalii de la Kanal D şi Antena 1 mult în spate. Anglia a mers în finală după un penalty acordat eronat de arbitru în prelungirile meciului.

Calificarea Angliei a adus însă celor de la PRO TV cifre fabuloase de audienţă. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, PRO TV avea 12.8 puncte de rating și 42.9% cotă de piață, de patru ori mai mult față de locul 2, Kanal D, care avea doar 3.2 puncte de audiență și 10.9% share.

În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 12.2 puncte de audiență și 47.3% share. Peste 2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență de la 22:45, peste 2.4 milioane de români se uitau la semifinală.

Astfel, Anglia va disputa duminică, de la ora 22.00, finala EURO în faţa Italiei. Partida va avea loc tot pe Wembley, stadionul care a găzduit şi semifinalele turneului.