Aseară, românii s-au bucurat de un nou episod Las Fierbinți, în care personajele îndrăgite au dus comedia la un alt nivel, iar de la ora 22:30, proprietara unui lanț de florării a intrat sub acoperire pentru a vedea ce povești ascund angajații ei. Serialul Las Fierbinți și emisiunea Șef sub acoperire au fost lider incontestabil de audiență, anunță, vineri, 10 martie, PRO TV România.
Comedia de pe ulițele satului Las Fierbinți rămâne în topul preferințelor telespectatorilor! Aseară, Dorel a răbufnit în fața lui Bobiță și i-a reproșat că nu se poartă ca un frate mai mare: „Mai bine stau de vorbă cu un ficus, decât cu tine! De câte ori am intrat aici, n-ai știut să-mi zici și mie: „măi, Dorele, ce ai pățit?! Cu ce te ajut?” Nu! Tu de fiecare dată doar știi să zici: du-te de aici, prostule! Când vin, mai tare mă enervez de ce răspunzi tu!”, a zis Dorel, însă Bobiță nu a fost deloc impresionat de izbucnirea lui, scrie sursa citată.
Las Fierbinți a înregistrat 11.7 puncte de rating
Pe de altă parte, Celentano și Firicel și-au înființat partid și au încercat să-l facă pe Brînzoi să li se alăture: „Brînzoi, te rog frumos, intră în partidul meu! Ești cel mai bun om politic care l-a dat vreodată satul ăsta. Tu nu vezi ce vremuri cumplite trăim? Brînzoi, te fac secretar general!”.
Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 31.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6.4 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproape 1.9 milioane de români au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:46, peste 2.2 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor, se arată în comunicatul de presă.
Ediția Șef sub acoperire de joi seară a fost lider incontestabil de audiență
Aseară, Ioana Molnar, co-proprietarul Magnolia – unul dintre cele mai mari lanțuri de florării din România, a intrat sub acoperire. Curioasă să vadă cu ochii ei ce se întâmplă într-unul dintre depozitele din București, șefa a descoperit atitudinea total nepotrivită a uneia dintre angajatele ei. Milioane de români au urmărit cu sufletul la gură momentul în care gestionara locației a recunoscut că atunci când nu are nimic de făcut, în timpul programului, se uită la filme.
Ediția Șef sub acoperire de joi seară a fost lider incontestabil de audiență! În intervalul orar 22:28 – 23:57, PRO TV a înregistrat 7.9 puncte de rating și 33.3% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 Național ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția avea 4 puncte de rating și 17% share, conform materialului de presă.
Săptămâna viitoare, joi, de la 20:30, românii vor avea parte de comedie cu un nou episod Las Fierbinți, iar de la ora 22:30, un alt șef de companie va intra sub acoperire. Cele două producții sunt disponibile în avans pe VOYO, a punctat sursa menționată anterior.