Creşterea înregistrată în 2017 în România reprezintă cea mai mare creştere la nivelul ţărilor pentru care Central European Media Enterprises Ltd. (CME), din care face parte grupul Pro TV, a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, România şi Slovacia), informează Pro TV.
Conform sursei citate, în 2017, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, având o creștere de 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, față de anul 2016.
“Ne bucurăm să observăm că, în fiecare an, poziția de lider a grupului PRO TV pe piața media din România se reconfirmă. Atât în 2018, cât și în anii care urmează, ne vom păstra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor conținut de calitate, informații relevante și divertisment de top, rețeta cu care românii sunt obișnuiti.”, a declarat CEO-ul ProTV, Aleksandras Cesnavicius.
Conform datelor financiare raportate pentru anul 2016, PRO TV SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 700 de milioane de lei (156 mil. euro), cu 10% mai mare decât nivelul raportat în 2015, și a obținut în 2016 un profit net de 167 milioane de lei (37 mil. euro), la un număr de salariați de 863 de persoane.
Grupul este prezent pe piața românească cu șapte televiziuni: PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV Romania si PRO TV International, fiind deținut de CME MEDIA ENTERPRISES (Olanda).
La finele anului trecut, grupul chinez CEFC şi compania est-europeană Penta Investments au lansat o ofertă comună pentru preluarea Central European Media Enterprises (CME). Grupul CME este listat la bursa Nasdaq şi la bursa din Praga şi are afaceri în şase state central şi est-europene, cele mai mari profituri fiind obţinute în Cehia şi România.