Atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august cifre de audiență de două ori mai mari decât televiziunea clasată pe locul al doilea și a reușit, din nou, să își depășească propriile rezultate de audiență.
La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august, pe targetul comercial (cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), o medie de 3.5 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, la distanță față de televiziunea clasată pe locul al doilea, care a înregistrat 1.8 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.
PRO TV și-a menținut și consolidat poziția de lider și în prime time, unde a obținut 7.4 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, care a înregistrat numai 3.2 puncte de rating și 11.6% cotă de piață.
Pe 28 august, emisiunile "Vorbește lumea", "La Măruță" și "Ce spun românii" au debutat cu noi sezoane pline de umor, informații utile, dar și distracție în familie. În prima săptămână de la debut, cele trei emisiuni au condus detașat topul audiențelor pe toate categoriile de public comercial, urban și național.