Pro TV a reușit să-și îngenuncheze audiența. Antena 1 a reușit să ocupe următoarele poziții în topul celor mai vizionate posturi de televiziune.
Las Fierbinți și Ferma au reușit să claseze Pro TV pe primul loc în topul audiențelor de marți seara. Antena 1 a ocupat locurile doi și trei. Show-ul Asia Express s-a bătut doar cu Exatlon pentru audiență, arată paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, show-ul prezentat de Gina Pistol a avut, pe interval, cifre de aproximativ un milion de telespectatori din toată țara și aproape 300.000 pe publicul comercial. În schimb, pe același interval, Pro TV a înregistrat cifre de aproximativ 1,7 milioane de privitori, în timp ce pe publicul tânăr a avut aproape 390.000 de privitori.
Cifrele serii de 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00 – 23:10) arată astfel:
La nivel național, Antena 1 a ocupat locul trei în toată țara cu cifre apropiate de un milion de privitori pe minut. Kanal D a fost locul doi tot cu o medie de aproximativ un milion de privitori. Liderul Pro TV a scos o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut.
La orașe Antena 1 a trecut pe locul doi peste Kanal D. Postul TV a scos cifre de aproape 580.000 de telespectatori în medie. Pro TV a avut, de pe primul loc, o audiență de 800.000 de telespectatori pe minut.
Pe segmentul comercial, publicul tânăr a fost distribuit astfel: Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Antena 1 a avut 280.000 de privitori și un share de 16,%. Pro TV a avut aproape 400.000 de privitori și o cotă de piață de 22,6%.
Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinți (20:30-21:20), Antena 1 a fost pe aceleași locuri doi (orașe și comercial) și trei (național), însă la o diferență mult mai mare față de lider. Postul TV a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori la nivel național și aproximativ 260.000 pe publicul tânăr. Las Fierbinți a avut în toată țara 2,3 milioane de privitori, iar pe comercial aproape jumătate de milion.
Pe intervalul reality-ului Ferma lucrurile au fost asemănătoare. Antena 1 și-a păstrat poziția pe aceleași locuri la bătaie cu Kanal D și cu Pro TV lider. Asia Express a avut pe acest interval cifre de aproximativ 960.000 de privitori la nivel național și 300.000 pe publicul tânăr. Ferma a strâns în medie 1,2 milioane de privitori și 316.000 pe comercial.