Se vinde PRO TV? Acestă intrebare a apărut pe piața media în ultima vreme iar luni a venit și un anunț din partea CME, proprietarului postului tv.
Unul dintre cei mai vechi și de bază angajați ai postului PRO TV, Zoe Vasilescu, a decis să demisioneze săptămâna trecută. Imediat după ce a făcut gest și în presă s-a anunțat că va pleca din funcția de manager al departamentului de vânzări al PRO TV, au început să apară speculațiile privind o situație inevitabilă care ar urma să lovească postul PRO TV. Mai exact, s-a vorbit despre vânzarea acestuia.
CME, care este proprietarul PRO TV, a spus, luni, că “începe un proces de explorare și evaluare a potențiale alternative pentru a maximiza valoarea acțiunilor”. Compania a dat un comunicat de presă în care a precizat că boardul de directori a stabilit un Comitet Special format din directori independenți care să se ocupe de procesul de revizuire a celor mai bune variante strategice. Printre variantele luate în calcul se numără vânzarea în întregime a companiei, vânzarea unor părți a acesteia, fuziunea cu un posibil partener strategic, o recapitalizare sau executarea în continuare a planului de afaceri al CME. Compania nu a spus explicit dacă există un termen-limită. Ba mai mult, susține că este posibil ca această analiză se nu se finalizeze într-o tranzacție.
În ceea ce privește plecarea lui Zoe Vasilescu, trebuie menționat că aceasta a fost unul dintre cei mai vechi angajați ai postului, pentru care a lucrat aproape 20 de ani. Ea a fost manager de vânzări pe postul Acasă TV, după care a preluat și zona de publicitate a Pro TV.
Central European Media Enterprises (CME) operează în cinci țări – Bulgaria, Cehia, România, Slovacia și Slovenia. În România, din portofoliul CME fac parte: Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV International și Pro TV Chișinău.