Față de 2017, 2018 a fost un an cu schimbări ușoare. Pro TV a rămas lider de audiență, dar a înregistrat mici scăderi. De asemenea, posturile de nișă au crescut în anul care tocmai s-a încheiat.
Potrivit paginademedia.ro, Pro TV a rămas cel mai urmărit post în prime-time, atât pe publicul din toată țara, cât și la orașe și pe comercial.
Postul a fost vizionat, în medie, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut. Dacă anul precedent postul a înregistrat 8.4 puncte de rating, în 2018 postul TV a ajuns la 7,9 puncte.
Pe locul al doilea s-a clasat Kanal D, care și păstrat poziția de anul trecut. Postul Dogan a rămas în continuare peste Antena 1 pe publicul din toată țara, fiind urmărit în medie de aproximativ un milion de telespcatatori.
Antena 1 s-a clasat pe trei, la fel ca și în 2017. Postul Intact a avut o medie de audiență de aproximativ 950.000 de privitori.
Posturile de știri România TV și Antena 3 s-au clasat pe locurile patru și cinci. TVR 1 se regăsește pe locul opt în ceea ce privește audiența din prime-time, cu aproximativ 240.000 de telespectatori, în medie.