PRO TV, lider de audiență în noaptea de Revelion

În total, aproape 7,5 milioane de români au urmărit televizoarele în fiecare minut între orele 20.00 (când au început programele de Revelion) și 2.00 dimineața. Care au fost posturile preferate de aceștia?

În acest an, Protevelionul de la Pro TV, cu Pavel Bartoș și Raluka ca prezentatori, a fost programul cel mai urmărit, depășind performanțele de anul trecut. Media: peste 2,1 milioane de români s-au uitat în intervalul 20.00-2.00.

Pe locul al doilea s-a aflat Antena 1, cu Revelionul cel neBun, având o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut.

Două posturi de știri au completat top 5 național: România TV, cu aproape 900.000 de români, și surpriza Realitatea Plus, cu aproape 400.000 de telespectatori.

La nivelul orașelor, clasamentul posturilor TV a rămas același, cu Pro TV pe primul loc, având peste 1,1 milioane de telespectatori și o cotă de piață de aproape 30%. Antena 1 s-a situat pe locul al doilea.

Pe publicul comercial din Pro TV (21-54 de ani, național ABCD), cota de piață a fost de 36%, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori care aveau televizorul deschis se uita la Protevelion.

Un scurt istoric înainte de a analiza clasamentele:

În 2024, audiențele Revelionului au arătat că, pe același interval orar (20.00-2.00), Pro TV era urmărit de peste 1,9 milioane de români, în timp ce Antena 1 atrăgea 1,3 milioane de telespectatori.

Revelionul 2023 a avut o semnificație deosebită: a fost primul fără Dan Negru la Antena 1. Analizând audiențele din acea noapte, se observă o luptă strânsă între Pro TV (1,84 milioane de telespectatori) și Antena 1 (1,83 milioane).

În ultimii 25 de ani, Antena 1 a dominat în fiecare Revelion cu programele prezentate de Dan Negru (care acum prezintă la Kanal D). Cu excepția Revelionului 2022 (ultimul cu Negru), când Pro TV a depășit pentru prima dată Antena 1, postul Intact a fost de obicei lider, de multe ori cu diferențe considerabile față de concurență, scrie paginademedia.ro.