Aseară, PRO TV a fost lider de audiență după ce telespectatorii au urmărit serialul Las Fierbinți și show-ul Șef sub acoperire. Acestea se pare că rămân, în continuare, în topul preferințelor românilor. Săptămână după săptămână, serialul Las Fiebinți conduce detașat audiențele, iar telespectatorii nu se mai satură de personajele spumoase, situațiile inedite și glumele bune, care ajung virale pe internet.

Las Fierbinți, lider de audiență

Serialul a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, 13.5 puncte de audiență și 30.6% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.3 puncte de rating și 16.5% share. Pe targetul comercial, lucrurile au stat la fel. Serialul a înregistrat o medie de 11.4 puncte de rating și 31.2% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.7 puncte de rating și 21.3% share.

 

Roxana Ghioca Sef sub acoperire

Și reality show-ul Șef sub acoperire a fost lider de audiență și i-a ținut pe oameni cu ochii lipiți de TV, care aseară au urmărit cu sufletul la gură cum, pentru prima oară în acest sezon, un șef este recunoscut de către un angajat. Emisiunea a înregistrat o medie de 8.8 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8.4 puncte de rating și 23.0% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. Emisiunea a înregistrat 10.4 puncte de audiență și 25.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 8.0 puncte de rating și 19.4% share.

Serialul Las Fierbinți poate fi urmărit în fiecare marți și joi și reality-show-ul Șef sub acoperire, în fiecare marți.