PRO TV a avut o audiență în prime time pe intervalul comercial (18- 49 de ani) de 8%, difuzând serialul ”Las Fierbinți”. În același interval, rivala sa, Antena 1, rula emisiunea ”Chefi la cuțite”, dar nu a reușit să se apropie de Pro Tv, ca în alte seri, reușind să înregistreze o audiență de doar 6,4%. Kanal D s-a aflat cu mult în urma celor două, cu serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” și a înregistrat o cotă de doar 2,1%.
În privința emisiunilor de știri, Antena 3 a fost din nou lider de audiență, cu o cotă de 0,7%. Pe locul doi s-a clasat Realitatea Tv, în perioada de maximă audiență pentru publicul urban și general 18-49 de ani, cu un rating de 0,6%. La egalitate au fost posturile România Tv și Digi 24, pe locul 3, cu un rating de 0,4% fiecare. Ultimul loc a fost ocupat de B1, care a înregistrat 0,3 puncte de rating.