Pro TV a primit joi, o adevărată lovitura în audiențe, asta dacă nu a avut meciuri la EURO joi. Lupta în audiențele TV s-a dat din nou între show-uri TV, iar Survivor România de la Kanal de a fost cel mai urmărit program de ieri.
Pro TV ține topul audiențelor TV de câteva săptămâni și reușeste, orice ar face, să fie pe primul loc în orele de maximă audiență. Totuși, joi, cum nu au fost meciuri la EURO 2020, care a intrat deja pe ultima sută de metri, postul de televiziune din Pache Protopoescu a reușit să atragă piardă din atenția privitorilor, reușind doar un maxim de audiență în timpul serialului Las Fierbinți, care ieri a fost mai urmărit moment din întreaga zi.
Survivor România, a dus Kanal D pe primul loc în top
Au început jocurile individuale la Survivor România și mai e doar puțin până la marea finală, iar interesul este extrem de crescut în audiențe pentru acest show televizat. Astfel, punctul maxim de audiență a avut loc după ora 22.15, atunci când Kanal D a reușit, la nivel național, să bifeze 10.6 puncte de rating, cu un share de piață de 25.7, cel mai mare de pe tot parcursul zilei de joi.
Doi Faimoși și patru Războinici se luptă pentru premiul cel mare, iar probele devin din ce în ce mai grele
Zanni și Elena Marin au rămas în competiție de la Faimoși, în timp ce de la Războinici se luptă Maria Chițu, Marius Crăciun, Albert Oprea și Andrei Dascălu.
Primul joc din etapa individualelor a fost câștigat de Marius Crăciun. Războinicul a fost nevoit să facă și o nominalizare pentru eliminare în consiliu. Până la finalul săptămânii, trei concurenți intră în cursa pentru votul publicului.
Marius Crăciun s-a confruntat cu prietenul său cel mai bun, Andrei Dascălu și a câștigat. El a declarat că a fost o zi obositoare și că și-a dat seama cât de greu va fi de acum încolo. Războinicul a nominalizat-o pe Elena Marin.
Las Fierbinți propulsează Pro TV pe locul 2 în audiențe după Kanal D
Cu serialul de comedie Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider de audienţă miercuri seară, după ce a numărat aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut, mai ales în punctul maxim din jurul orei 21. Inedit este faptul că a fost vorba de episioade date în reluare care să ocupe spațiul folosit în ultimele săptămâni pentru meciurile de la EURO.
Astfel, la nivel național, în jurul orei 21, Pro TV a atins un punct maxim de audiență de 9.1, cu un share de piață de 23.8.