PRO TV nu a avut milă de concurenţă. Marţi seara, a stabilit noi recorduri de audienţă la nivel naţional. Las Fierbinţi şi apoi semifinala de la EURO dintre Italia şi Spania au plasat PRO TV pe primul loc, la mare distanţă de televiziunile concurente, Antena 1 şi Kanal D.

PRO TV şi-a făcut praf concurenţa cu Las Fierbinţi

PRO TV nu a dat absolut nicio şansă concurenţei marţi seara. În prime-time, episodul în reluare din Las Fierbinţi a câştigat bătălia ratingurilor cu Kanal D şi Antena 1. De la ora 20.30, PRO TV a fost lider de audienţă la nivel naţional, conform cifrelor consultate de către capital.ro.

De la ora 20.30 până la ora 21.00, PRO TV a avut cifre de rating de peste 7, iar Kanal D a fost pe locul 2, cu serialul turcesc Hercai. Antena 1 s-a situat abia pe 3 cu emisiunea Poftiţi pe la noi – Poftiţi la circ! Şi de la ora 21.00, PRO TV tot pe primul loc a fost.

Mai mult, pe toate sloturile orei, serialul Las Fierbinţi a avut cifre de audienţă şi mai mari ca la 20.00. A fost aproape de 8 rating sau chiar a depăşit această cifră. Şi Kanal D a avut audienţe de peste 6, dar nu a reuşit să se apropie de rivali. Show-ul de la Antena 1 a fost abia pe locul 3.

Spania- Italia a rupt audienţele

De la ora 22.00, PRO TV a rupt audienţele pur şi simplu, odată cu începerea primei semifinale de la EURO dintre Spania şi Italia. Postul a fost lider absolut de audiență. Telespectatorii au urmărit un meci fabulos care şi-a ales câştigătoarea la loviturile de departajare, după 120 de minute de joc.

După o primă repriză fără goluri, Chiesa a deschis scorul în minutul 60 pentru italieni, iar Morata i-a readus spaniolii în luptă prin reușita din minutul 80. Scorul de 1-1 s-a păstrat și a dus meciul în prelungiri, unde nici una dintre cele două echipe nu a mai reușit să marcheze.

La penalty-uri, egalitatea s-a păstrat, inițial, după ce ambele au ratat prima lovitură și le-au reușit pe următoarele două. Morata a ratat penalty-ul decisiv, în timp ce italienii au marcat și au reușit victoria. Italia devine, astfel, prima echipă finalistă.

Calificarea Italiei în finala EURO 2020 a fost lider autoritar de audiență în intervalul 22:00 – 24:40. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.8 puncte de rating și 44.3% cotă de piață, de patru ori mai mult față de locul 2 care avea doar 3.0 puncte de audiență și 9.7% share.

În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 12.6 puncte de audiență și 46.3% share, în timp ce locul 2 avea 2.4 puncte de audiență și 8.7% share.

Peste 2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență de la 22:41, aproape 2.4 milioane de români se uitau la semifinală.