Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit victoria cu 1-0 împotriva Maltei, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020. Astfel, PRO TV a fost lider absolut de audienţă duminică seara, cu cifre de aproape patru ori mai mari decât locul secund.
PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.
Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, pe doi se află Suedia cu 11 puncte, iar pe patru este Norvegia, cu doar un punct în spatele tricolorilor. Cu cele 3 puncte obţinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.
Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV.