În fiecare seară principalii lideri ai televiziunii generaliste se luptă pentru ocuparea primului loc în topul audiențelor. Pro Tv se clasează aproape mereu pe primul loc, rareori sunt excepții.
Vineri seară, show-ul de talente ”Românii au talent” de la PRO Tv și-a umilit concurența, televiziunea având cifre și de șapte ori mai mari decât Kanal D, care a difuzat serialul turcesc ”Povestea noastră” și Antena 1, unde s-a rulat filmul Asasin American și Ultimul Trib.
A doua ediție a show-ului de talente a avut peste 3,7 milioane de telespectatori, la nivel național, peste prima ediție a emisiunii.
Kanal D s-a clasat pe locul 2, în timp ce Antena 1 a fost la distanță de primele două cu puțin peste jumătate de milion de privitori.
Minutul de aur la nivel național a fost de 4,6 milioane de telespectatori, 26,1% rating și o cotă de piață de 55,7%, la ora 22.12.
La nivel urban, Românii au talent a adus Pro TV o medie de aproape două milioane de orășeni și a fost peste ediția de debut. Totodată, Kanal D a avut cifre de cinci ori mai mici față de lider, în timp ce Antena 1 a avut audiențe de opt ori mai mici decât Pro TV.
De asemenea, pe segmental commercial, show-ul de talente de pe Pro TV a atras cifre mai mari decât la prima ediție și pe publicul comercial. Producția a avut o medie de 830.000 de privitori tineri.
Kanal D a fost la distanță cu o medie de 144.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 125.000 de telespectatori, media.
1.006.000 de persoane au fost pe Pro TV în minutul de aur al show-ului, la ora 22.13. Ratingul a fost de 26,1%, iar cota de piață de 52,4%, scrie Paginademedia.ro.