În perioada iulie-septembrie 2018, CME a înregistrat un profit operaţional (OIBDA) de 33,6 milioane dolari, peste cifra de 29,3 milioane de dolari la cât se aşteptau analiştii intervievaţi de Reuters. Veniturile companiei au crescut şi ele cu 3%, până la 123,5 milioane de dolari, graţie principalelor două pieţe pe care operează grupul: Cehia şi România.
În ultimii ani, CME a încercat să îşi reducă datoriile de un miliard de dolari prin acorduri de finanţare cu principalul acţionar, grupul american de media Time Warner, care în cursul acestui an a fuzionat cu gigantul de telefonie AT&T.
CME a precizat joi că în primele nouă luni ale acestui an a rambursat peste 300 milioane de dolari din datoriile sale, astfel că raportul de îndatorare a ajuns la 3,8 ori. Noi reduceri ale poverii datoriei vor ajuta la diminuarea costurilor de creditare.
„Având în vedere progresele realizate deja cu reducerea datoriei şi nivelul relativ redus al costurilor cu împrumuturile de care ne bucurăm deja, acest lucru ne va permite să ne reducem gradul de îndatorare până la un nivel adecvat, pe termen scurt, şi ne oferă oportunităţi suplimentare pentru a ne îmbunătăţi sumele returnate acţionarilor”, a declarat, conform Agerpres, co-directorul general de la CME, Michael Del Nin.
CME este prezent în Cehia, Sovacia, Bulgaria şi România după ce în ultimele luni a finalizat vânzarea operaţiunilor din Croaţia şi Slovenia. În România, din portofoliul CME fac parte: Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, MTV România şi Pro TV Chişinău.