Operatiunile Pro TV au înregistrat în 2016 venituri nete de 173 milioane de dolari, mai mult cu 9,8% fata de rezultatele raportate în 2015. Totodată, rezultatul OIBDA (profit operational inainte de depreciere si amortizare) a crscut la 62 milioane de dolari, adică cu 50% mai mare față de cel din anul anterior, informează compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME). Din cele șase piețe central și est-europene unde activează, operațiunile din România se află pe al doilea loc, după Cehia.
La nivel de grup, compania a anunțat o creștere a veniturilor nete de 5,3%, până la 638 de milioane de dolari, profitul operațional s-a mărit la 111,6 milioane de dolari, cu 18% și o creștere a OIBDA de 22%, până la 150 milioane de dolari, pe fondul creșterii substanțiale a pieței de publicitate din România, Cehia și Slovacia.
„Am încheiat anul cu succes, cu cel mai mare rezultat OIBDA în ultimul trimestru, pe care compania l-a văzut în ultimii cinci ani”, spune Michael Del Nin, CEO-ul CME.