Miercuri seară, lider de audiență a fost Pro Tv, înregistrând în prime time, pe intervalul comercial (18- 49 de ani) o audienţă de 9,4%. Antena 1 a înregistrat o cifră de aproape 4 ori mai mică, 4,6%, iar Kanal D s-a clasat pe locul al treilea, reușind să atragă în fața televizoarelor doar 3,3% din telespectatori.
În acest interval orar, și Pro Tv a difuzat filmul ”Ultimii cavaleri”, iar Antena 1 a rulat filmul ”Contele de Monte Cristo”, însă nu a avut succes. Kanal D a oferit publicului serialul ”Povestea noastră”.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a înregistrat o cotă de 1,1% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lider de audienţă. Pe locul doi a fost Realitatea Tv, cu un rating de 0,5%, Digi24, care a înregistrat 0,4% puncte de rating.