Conform oficialilor Under Armour, circa 150 de milioane de conturi ale utilizatorilor serviciului MyFitnessPal, care măsoară activitățile sportive și consumul de calorii al utilizatorilor, au fost expuse unei breșe de securitate.
Conform Financial Times, compania, cunoscută cel mai bine pentru comercializarea de echipament sportiv, a declarat că a aflat, pe 25 martie, că persoane neautorizate au obținut date cu privire la conturile de utilizator ale clienților MyFitnessPal. Breșa a oferit atacatorilor inclusiv numele de utilizator, adresele de e-mail și parolele codate. Totuși, informațiile despre modalitățile de plată și conturile clienților nu au fost afectate..
Under Armour a cumpărat MyFitnessPal – o aplicație și un site web care ajută utilizatorii să urmărească activitățile de fitness și nutriția – pentru 475 de milioane de dolari în 2015.
În toamna anului trecut, Under Armour, unul dintre cei mai importanți producători de echipament sportiv la nivel mondial, a debutat pe piața din România în parteneriat cu Kvantum Sport, distribuitorul oficial al brandului în regiune. La începutul lunii martie, distribuitorul a inaugurat al treilea magazin al mărcii în București.