O defecţiune în reţeaua de calculatoare a companiei aeriene Lufthansa a dus la o premieră pentru transportatorul german, care s-a văzut nevoit să elibereze bilete de avion... scrise de mână. De asemenea, bagajele au fost controlate manual pe 200 de aeroporturi pe care compania operează, pentru a se asigura măsurile de securitate impuse, motiv pentru care unele zboruri au fost întârziate, din cauza acestui incident. Singurul care a scăpat de problema tehnică a fost serviciu
O defecţiune în reţeaua de calculatoare a companiei aeriene Lufthansa a dus la o premieră pentru transportatorul german, care s-a văzut nevoit să elibereze bilete de avion… scrise de mână. De asemenea, bagajele au fost controlate manual pe 200 de aeroporturi pe care compania operează, pentru a se asigura măsurile de securitate impuse, motiv pentru care unele zboruri au fost întârziate, din cauza acestui incident.
Singurul care a scăpat de problema tehnică a fost serviciul online de îmbarcare, astfel că unii călători nu au simtit nicio schimbare în modul de îmbarcare al Lufthansa. Defecţiunea s-a produs în timpul unui procedeu de rutină, prin care se aduceau îmbunătăţiri reţelei informatice.
Compania Lufthansa a anunţat că se aşteaptă la întârzieri în orar pe durata întregii zile, situaţie care se va remedia cel mai devreme mâine. De asemenea, recomandă călătorilor să folosească serviciul online de rezervare a biletelor şi îmbarcare.
Compania a trecut printr-un moment similar în 2004, când sistemul informatic a rămas în beznă. Lufthansa operează mai mult de 1.000 de zboruri zilnic în întreaga lume.
SURSA: „The Local”