Apple le-a cerut milioanelor de utilizatori de iPhone si iPad să returneze adaptoarele de priză. Aceste adaptoare de priză de perete au fost livrate între 2003 şi 2015 împreună cu dispozitive Mac şi unele dispozitive iOS şi se regăsesc inclusiv în setul de adaptoare pentru călătorii Apple.

„Deoarece siguranţa clientului este întotdeauna de maximă prioritate, am decis în mod voluntar să înlocuim gratuit fiecare adaptor de priză de perete afectat cu un adaptor nou, reproiectat”, anunță Apple.

Compania americană a publicat și un ghid ce poate fi urmat pentru a identifica dispozitivele cu probleme:

„Compară adaptorul tău cu cele din imaginea de mai sus. Un adaptor de priză de perete afectat are 4 sau 5 caractere ori niciun caracter afişat pe verticală în fanta interioară, în locul în care se ataşează la adaptorul de alimentare Apple. Adaptoarele reproiectate au în fanta respectivă un cod regional format din 3 litere (EUR, KOR, AUS, ARG sau BRA)”, se arată în comunicatul Apple.

Adaptoarele cu probleme pot fi înlocuite la furnizorul de service autorizat Apple local, anunță compania.