Mai exact, clienții Raiffeisen Bank au observat că au conturile blocate, indiferent dacă au încercat să retragă bani de la bancomat sau dacă au încercat să plătească online sau cu cardul.
Aceeași clienți au declarat că nu pot folosi carduri de câteva zile și critică funcționalitatea aplicației de internet banking.
Ce a spus banca
Raiffeisen Bank a postat pe pagina de Facebook un mesaj cu privire la reclamațiile pe care le-au făcut clienții băncii.
„ În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat.
Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil”, a fost mesajul băncii.
Clienții nemulțumiți au comentat imediat la postarea insituției financiare
În urma mesajului postat de Raiffeisen Bank, clienții au venit cu următoarele comentarii:
„Urma să plecăm în concediu, m-am dus să scot 4000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot să alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigură în continuare că «se va rezolva în cel mai scurt timp», dacă pierd 1-2 nopţi de cazare achitate deja, cui îi pasă? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu să nu iasă cu nimic în pierdere”.
„De 4 ori mi-au luat suma. M-au făcut să rămân dator la Penny o diferenţă de 2,5 lei. Am făcut apoi încă un drum sa le dau bănuţii”.
„4 ore am sunat la relaţii clienţi azi fără un răspuns de la operatori!!!!!!! În cât timp îmi returnaţi baniii pe care nu i-am ridicat că nu va mergea sistemul, dar din cont au fost retraşi?????”
Clienții furioși au continuat să comenteze la postarea băncii.