In primele 9 luni ale lui 2007, ProCA Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 20%, la 24 de milioane de euro, informeaza un comunicat remis redactiei. Motoarele acestui trend au fost atat piata de IT&C, cat si o serie de branduri premium care au cunoscut o cautare mai mare in Romania. Unul dintre brandurile care au contribuit la cresterea inregistrata de companie a fost Sony. ProCA a reusit sa vanda camere foto, video si accesorii Sony in valoare de aproximativ 0.
In primele 9 luni ale lui 2007, ProCA Romania a inregistrat
o crestere a cifrei de afaceri de 20%, la 24 de milioane de euro, informeaza un
comunicat remis redactiei. Motoarele acestui trend au fost atat piata de
IT&C, cat si o serie de branduri premium care au cunoscut o cautare mai mare in Romania.
Unul dintre brandurile care au contribuit la cresterea
inregistrata de companie a fost Sony. ProCA a reusit sa vanda camere foto,
video si accesorii Sony in valoare de aproximativ 0.5 milioane de euro in
primele 9 luni din 2007, de 5 ori mai mult ca in aceeasi perioada a lui 2006. De
asemenea, ProCA Romania a vandut produse Benq in valaore de peste 2,2 milioane
de euro, fata de 1 milion de euro in primele 9 luni din 2007.
Totodata, compania a comercializat multifunctionale Canon in
valoare de 3,1 milioane de euro in primele 9 luni din 2007.
ProCA a devenit membru RTC Holding in 2005, iar din 2006
ProCA este brandul de distributie IT&C al grupului RTC.
Sursa: ProCA Romania