ProCredit Bank lanseaza, incepand cu 8 martie 2010, pachetul financiar ProAvantaj menit sa faciliteze accesul la produse si servicii bancare pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Astfel, ProCredit Bank nu percepe comision de analiza a dosarului de credit in perioada 8 martie 2010 – 31 mai 2010. De asemenea, in perioada 8 martie 2010 – 30 iunie 2010, ProCredit Bank nu percepe comision de activare a servicului de Internet Banking, dorind sa aduca un plus de mobilitate si rapiditate in tranzactiile efectuate de catre clienti.
Mai mult, pentru conturile activate in aceasta perioada, banca va percepe comisioane cu 20% mai mici pentru platile nationale si internationale efectuate prin Internet Banking pe toata perioada campaniei si pana la 30 septembrie 2010. Tot pana la 30 septembrie 2010, clientii care isi activeaza pachetul ProAvantaj beneficiaza la costuri reduse de servicul InfoPlati SMS, serviciu care permite monitorizarea platilor efectuate prin cecuri si bilete la ordin.
„Am dezvoltat pachetul ProAvantaj pentru sprijinirea sectorului intreprinderilor mici si mijlocii. Pachetul ofera multiple avantaje: mobilitate, promptitudine, ajuta la optimizarea costurilor, o prioritate pentru orice intreprinzator in contextul economic dificil in care traim”, spune Asmus Rotne, Director General Adjunct ProCredit Bank.
ProCredit Bank este o banca orientata spre dezvoltare, care ofera o gama completa de servicii si o gama larga de produse bancare. In operatiunile de creditare ne concentram asupra intreprinderilor foarte mici si intreprinderilor mici si mijlocii, deoarece suntem convinsi ca aceste afaceri creeaza cel mai mare numar de locuri de munca si au o contributie vitala in cadrul economiilor in care opereaza.
ProCredit Bank nu promoveaza creditele de consum. In schimb, ne angajam sa punem la dispozitia clientilor nostri produse si servicii bancare in mod responsabil si sa formam o cultura a economisirii si parteneriate de durata cu acestia.
Actionarii nostri asteapta o rambursare sustinuta a investitiilor, dar nu sunt interesati in principal de maximizarea profitului pe termen scurt. Investim masiv in instruirea personalului nostru, pentru a crea si a mentine o atmosfera de lucru placuta si eficienta si pentru a furniza servicii prietenoase si competente clientilor nostri.
ProCredit Bank sprijina afacerile clientilor sai in cel mai eficient mod, la standardele internationale ale bancii. Fiind o banca full-service, ProCredit Bank Romania ofera clientilor sai – persoane fizice si juridice – mai multe produse de economisire in conditii avantajoase.
In Romania, ProCredit Bank a fost infiintata in 2002 si reprezinta rezultatul unui parteneriat intre institutii financiare de renume international, cum ar fi: BERD, IFC – Membra a Grupului Bancii Mondiale, Commerzbank, KfW, ProCredit Holding (companie germana de investitii) si IPC.