Un muncitor de la o fabrică de bere ar fi urinat într-un rezervor

Scandalul l-a implicat pe unul dintre cei mai mari producători de bere din China, Tsingtao Brewery. El a izbucnit după ce un clip a fost postat pe rețelele de socializare.

În videoclip putem vedea cum un bărbat pare să urineze într-unul dintre rezervoarele fabricii. Clipul s-a viralizat rapid încă de joi.

În imagini putem vedea un bărbat îmbrăcat în uniformă de muncitor și care poartă o cască. El se urcă deasupra rezervorului și pare că urinează. Potrivit Insider, persoana nu pare să facă parte dintre angajații companiei.

Compania Tsingtao este al doilea cel mai important producător chinez. Potrivit reprezentanților companiei, incidentul s-a produs la „Berria nr. 3”, o fabrică din Pingdu, provincia Shandong.

„Odată verificat, vom trata acest lucru cu seriozitate în conformitate cu legea și reglementările în vigoare”, aflăm din comunicatul companiei.

Producătorul fabrică și una dintre cele mai populare branduri de export din statul Chinez. Pe lângă ancheta internă a companiei, se desfășoară și o anchetă a autorităților locale.

„În prezent, acest lot a fost complet sigilat. Compania noastră continuă să sporească eforturile de management pentru a asigura calitatea produsului și salută supravegherea consumatorilor”, anunță compania.

Conform publicației de stat National Business Daily, atât bărbatul care pare să urineze în videoclip, cât și persoana care a filmat incidentul au fost reținuți de către poliție în orașul Pingdu.

Incidentul a afectat prețul acțiunilor Tsingtao

Între timp, prețul acțiunilor Tsingtao a scăzut cu până la 6,75%, ajungând la 75,60 de yuani luni dimineața. Ulterior, ele au revenit la valoarea de 80,14 yuani în acea după-amiază. Astfel, în final, acțiunile au înregistrat o scădere netă de aproximativ 1,15%. Tsingtao nu a oferit imediat un comentariu cu privire la această evoluție.

În plus, conform unei surse anonime, apropiate anchetei, cei doi indivizi implicați ar fi fost lucrători temporari ai fabricii de bere.

Clipul s-a viralizat rapid și a avut zeci de milioane de vizualizări.

După incident, reprezentanții companiei au luat legătura cu autoritățile, informându-le despre situație. Ei au declarat că au sigilat rezervorul și că se încearcă aflarea adevărului cu privire la videoclip.