Prezenţa producătorilor din domeniul agriculturii ecologice la actuala ediţie a Tîrgului Internaţional INDAGRA, care se desfăşoară în aceste zile la Bucureşti, este una record: peste 50 de standuri, pe o suprafaţă de circa 450 mp.
“Având o participare atât de mare, pentru prima oară am fost repartizaţi în Pavilionul Central, unde ocupăm tot inelul principal. Este adevărat că o treime din firmele care expun produse bio sunt fie străine, fie mixte, adică, firme cu capital român şi străin“-a declarat, pentru Capital, Marian Cioceanu, preşedintele Asociaţiei BioRomânia.
Sunt expuse de către operatorii ecologici atât produse proaspete, în principal fructe şi legume, cât şi foarte multe produse procesate, de la pâine, biscuiţi şi alte produse de panificaţie, până la uleiuri şi diverse alte extracte vegetale, toate realizate în condiţii ecologice.
Pe de altă parte, sunt prezente la târg şi unele produse tradiţionale recomandate, recunoscute şi susţinute de Asociaţia BioRomânia. Un astfel de exemplu este magiunul de Topoloveni. “A fost primul produs recomandat de BioRomânia în urmă cu doi ani şi, anul acesta, magiunul de Topoloveni a fost certificate bio “- ne-a spus Marian Cioceanu.
Cu prilejul acestui eveniment, Asociaţia BioRomânia prezintă, în premieră şi într-un stand distinct, parteneriatul încheiat cu Carrefour România. “Produsele expuse aici au fost listate în toate hypermarketurile Carrefour din ţară şi în câteva din Bucureşti iar, începând de anul viitor, produsele membrilor Asociaţiei BioRomânia vor fi listate în toate magazinele Carrefour din Europa”- a ţinut să precizeze Marian Cioceanu.