Producătorii de îmbrăcăminte de lux trebuie să reducă preţurile pentru a supravieţui crizei, în condiţiile în care cumpărătorii se orientează către produse mai ieftine, a declarat Albert Eickhoff, retailer care l-a descoperit şi lansat pe creatorul Gianni Versace. Eickhoff, în vârstă de 73 de ani, proprietar al magazinului cu acelaşi nume din Dusseldorf, l-a descoperit pe Gianni Versace în 1976 şi a organizat prima prezentare de modă a acestuia. Eickhoff a fost totodată
Producătorii de îmbrăcăminte de lux trebuie să reducă preţurile pentru a supravieţui crizei, în condiţiile în care cumpărătorii se orientează către produse mai ieftine, a declarat Albert Eickhoff, retailer care l-a descoperit şi lansat pe creatorul Gianni Versace.
Eickhoff, în vârstă de 73 de ani, proprietar al magazinului cu acelaşi nume din Dusseldorf, l-a descoperit pe Gianni Versace în 1976 şi a organizat prima prezentare de modă a acestuia. Eickhoff a fost totodată primul retailer german care a importat haine produse de Giorgio Armani şi Roberto Cavalli, transmite Bloomberg.
„În special creatorii de modă francezi şi italieni vor fi nevoiţi să micşoreze preţurile pentru a rămâne în afaceri, având în vedere viteza de reacţie la schimbarea tendinţelor a unor producători precum Zara”, a declarat Eickhoff.
Producători precum Inditex, proprietarul magazinelor Zara, se adaptează uimitor de repede la tendinţele modei, a arătat Eickhoff, care realizează vânzări anuale de circa 25 milioane euro.
Inditex produce circa două treimi din îmbrăcăminte în Spania, Portugalia şi Maroc, reuşind să devanseze, în privinţa introducerii noilor modele, companii concurente precum Hennes&Mauritz, ai cărei furnizori sunt majoritatea în Asia.
Compania Inditex este prezentă, din 2004, şi pe piaţa de retail din România, cu branduri ca Zara, Bershka, Stradivarius şi Pull and Bear.
SURSA: Mediafax