Producatorul chinez de automobile Jiangling vrea sa construiasca o fabrica in Polonia. Ideea este deocamdata la stadiul de discutii cu oficiali guvernamentali polonezi din domeniul investitiilor straine. Locatia dorita de chinezi este orasul Lublin, din centrul tarii. Potrivit declaratiilor participantilor la negocieri, concernul chinez ar vrea sa produca 15.000 de auto-utilitare Grand Tiger pe an, chiar incepand din 2009.Jan Borowoski, reprezentant al unei retele de dealeri de masini din Poloni
Producatorul chinez de automobile Jiangling vrea sa construiasca o fabrica in Polonia. Ideea este deocamdata la stadiul de discutii cu oficiali guvernamentali polonezi din domeniul investitiilor straine. Locatia dorita de chinezi este orasul Lublin, din centrul tarii. Potrivit declaratiilor participantilor la negocieri, concernul chinez ar vrea sa produca 15.000 de auto-utilitare Grand Tiger pe an, chiar incepand din 2009.
Jan Borowoski, reprezentant al unei retele de dealeri de masini din Polonia sustine ca unei companii precum Jiangling i-ar fi foarte greu sa intre atat pe piata europeana in general, cat si pe cea poloneza in particular. „Clientul polonez care cumpara o masina, nu mai seana deloc cu cel de acum zece ani. Ideea cu preturi mici nu mai tine in Polonia. Polonezii sunt acum foarte selectivi cu privire la masinile noi pe care le cumpara si vor mai multe de la masina lor decat un pret mic. Daca aceste masini, despre care nu s-a auzit nimic pana acum, ar dovedi o calitate buna macar in primii trei ani, ar da garantie extinsa si ar avea un service bine pus la punct, ar putea avea o sansa”, apreciaza el.