Smith & Wesson poartă acest nume din 1852, nume foarte cunoscut în industria armelor de foc, care de cele mai multe ori chiar se confundă cu el, scrie Business Insider.
Este la fel ca marca Adidas pentru pantofii de sport sau Xerox pentru copiatoare.
De la începutul anului viitor, numele companiei va fi însă American Outdoor Brands Corporation. Acțiunile vor continua să fie tranzacționate la bursa Nasdaq, dar simbolul lor se va schimba din SWHC în AOBC. Produsele firmei vor continua să fie însă promovate și vândute sub brandul Smith & Wesson.
Afacerea cu arme se dovedește una înfloritoare pentru companie. În ultima decadă vânzările au crescut, astfel că pentru anul fiscal în curs sunt estimate venituri cu 75% mai mari decât în urmă cu 10 ani.
Cu toate acestea, firma se extinde tot mai mult într-un alt domeniu: piața de echipamente pentru sporturi extreme și tehnici de supraviețuire (corturi, haine și unelte specifice etc). Aceasta atinge un nivel de 60 miliarde de dolari, de 4 ori mai mare decât industria armelor de foc. Iată un motiv pentru Smith & Wesson să-și lărgească aria de acțiune și să adopte o denumire acoperitoare pentru noile intenții.
Înființată în 1852, compania Smith & Wesson are sediul central în Springfield, Massachusetts. Armele produse de companie au devenit, de-a lungul anilor, standarde de calitate pentru activitatea polițiștilor și a sporturilor de profil.
 

Sursă