Aryzta AG Vrea să extindă afacerea Fornetti, cunoscută pe plan regional, la nivel european. În ultimele 6 luni cele două companii au avut o colaborare strânsă, ARYZTA AG fiind implicat în mod direct în bunul mers al companiei. Fondatorul Fornetti, József Palásti, va ajuta compania pe viitor din postura de consilier și ambasador al brandului. ARYZTA AG deține fabrici pe patru continente, sub peste 60 de branduri, compania fiind listată la bursa din Zurich și Irlanda.
Cu privire la motivele care au dus la decizia acestei tranzacții, fondatorul Fornetti și constructorul acestuia timp de 18 ani, József Palásti spune: ”În structura sa curentă, Fornetti și-a atins limitele. Pentru a face următorul pas, acela de a deveni o companie cunoscută pe plan internațional, este inevitabilă colaborarea cu un partener profesionist, care are experiența necesară și o bază financiară stabilă.” József Palásti va susține în continuare dezvoltarea Fornetti, va lucra pe viitor, ca și consilier strategic și ambasador al brandului.
”ARYZTA este foarte entuziasmată de oportunitatea semnificativă pe care o oferă Fornetti. Compania este o reală poveste de succes. Scopul nostru este ca în colaborare cu managementul performant care conduce compania în momentul de față să ridicăm această poveste de succes la nivel european. Pentru a ne atinge scopul cu brandul Fornetti, am întocmit un plan de dezvoltare și afaceri pe termen lung. Pentru susținerea activității planificăm să investim aproximativ 1 milion de Euro în următoarele 6 luni și totodată ne propunem să creștem semnificativ numărul de angajați” conchide Directorul Executiv ARYZTA și noul CEO al Fornetti Holding, Sebastian Gooding. De asemenea, aceasta subliniază că: “scopul noului proprietar este de a dezvolta brandul Fornetti ca lider regional, urmând ca marca să devină cunoscută și la nivel european”.
Fornetti asigură un loc de muncă pentru 800 de persoane în mod direct în Ungaria la care se adaugă cele 500 de persoane angajate în subsidiarele de peste hotare. Cifra de afaceri pentru anul trecut a fost de aproape 60 milioane de euro, în timp ce au fost vândute în jur de 32 mii de tone de produse, din care mai mult de jumătate prin rețelele convenționale de retail. Compania menține o prezență puternică pe segmentul street-food prin cei peste 1000 de parteneri de franciză.