„Suntem în grafic cu creșterea estimată pentru 2014, datorită vânzărilor realizate în rețeaua Why Denis și Anna Cori All Shoes care a ajuns în total la 33 magazine. În luna iunie, am deschis și magazinul online Why Denis (www.whydenis.com), lucru care a contribuit și va contribui în continuare la creșterea cifrei de afaceri pentru anul în curs”, spune Ana Cornea, manager și acționar al Denis.
În prima parte a anului, continuă managerul, au fost inaugurate mai multe magazine, trend ce va fi continuat si in lunile urmatoare. În ultimul trimestru al anului vor fi inaugurate patru magazine în marile orașe din România, dar și în afara țării. Investițiile se ridică la 350.000 euro.
“Rezultatele financiare obținute în prima jumătate a anului sunt îmbucurătoare, având în vedere contextul economic general, defavorabil consumului. Cu toate acestea, prin diversificarea gamelor și lansarea unei noi colecții, am reușit să captăm atenția românilor, care devin un public din ce în ce mai pretențios cu achizițiile vestimentare, în sensul bun al cuvântului”, adaugă Ana Cornea.
Ana şi Ilie Cornea, proprietarii Denis – o afacere de familie de 9 mil. euro în 2013 – operează o reţea de 36 de magazine, deschise sub trei branduri – Denis (brandul premium, 2 magazine în Kiev), Why Denis (12 magazine în ţară şi unul în Kiev) şi All Shoes (22 de magazine în ţară).
Cu o tradiție de peste 25 ani pe piață, producătorul Denis şi-a deschis primul magazin propriu de pantofi la Suceava, în anul 2000. În urmă cu trei ani, compania a început să producă şi marochinarie şi accesorii. Acum, 420 de angajati (dintre care 300 în producţie) lucrează pentru familia Cornea. Cea mai mare contribuţie la afacerile totale ale Denis o au pantofii, numărul total de perechi achiziționate de către clienți fiind de 150.000 în 2013.
Fragmentată şi variată, cu clienţi neomogeni ca preferinţe şi acoperită în proporţie de peste 90% de importuri, piaţa românească de marochinărie şi încălţăminte este estimată acum la 800 mil. euro. La nivel de preţuri, producătorul Denis concurează cu branduri precum Musette, Otter, Il Passo, Reno, Ecco sau Bata.