Dobrogea Grup, producătorul mărcilor Eugenia, Merlin (biscuiţi), dar şi Bonpana, Bongrana şi Bongrana Sana (pâine toast), este unul dintre cei mai importanţi producători din segmentul local de morărit şi panificaţie. În 2011, Dobrogea Grup avea afaceri de 54,7 milioane de euro, pierderi de aproximativ un milion de euro şi datorii totale de 22,5 milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor (MF).
Grupul din Constanţa este format din cinci companii, respectiv Dobrogea Biscuit (producţie), Transserv Dobrogea (transport), Dobrogea Onix (distribuţie locală), Prodglobal Galaţi (distribuţie zonală) şi Fresh Dobrogea (reţea de magazine) şi controlează nouă unităţi de producţie.
Cele două companii care cer să intre să ub protecţia legii insolvenţei şi, sub coordonarea administratorului judiciar, au încheiat şi 2011 şi 2010 cu pierderi financiare. În 2011, Dobrogea Grup a înregistrat o pierdere de 4 milioane lei, la o cifră de afaceri de 230 milioane lei, iar Dobrogea Biscuit a avut pierderi de 0,5 milioane lei la o cifră de afaceri de 25,3 milioane lei.
Dobrogea Grup îşi împarte piaţa locală de morărit şi panificaţie, estimată la 1 miliard de euro, cu producători precum Boromir Râmnicu Valcea, Vel Pitar Râmnicu Valcea, Pambac Bacău (preluată de doi traderi agricoli), Pan Group Craiova (în prezent în negocieri pentru vânzarea mai multor active către Tymbark) şi Titan Ilfov.