Produsele de îngrijire pentru bărbaţi au avut creşteri duble în ultimii ani, depăşind 8% din totalul pieţei româneşti de cosmetice. Profitând de această tendinţă, cel mai mare producător de cosmetice cu acţionariat român, Farmec Cluj-Napoca, intră pe nişa bărbaţilor şi lansează Gerovital H3 MEN, o gamă completă de îngrijire care include 15 produse pentru îngrijirea feței și a corpului, șampoane, gel de păr, deodorante, produse pentru și după bărbierit.
Noua linie de produse Gerovital H3 MEN este rezultatul experienței îndelungate a specialiștilor Farmec care au creat formule optime pentru îngrijirea zilnică a bărbaților. Produsele Gerovital H3 MEN beneficiază de complexul antiage Gerovital H3, care previne semnele îmbătrânirii premature a tenului și menține pielea hidratată și tonifiată.
În prima jumătate a anului în curs, Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 75,2 mil. lei, în creştere cu 6,13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game deja existente (ex. extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului).
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Vânzările de produse de îngrijire personală şi frumuseţe au totalizat, anul trecut, în România, aproximativ 963 de milioane euro, potrivit Euromonitor, corpul de statistică economică al UE. Cu un avans timid (sub 1%) faţă de 2012, piaţa autohtonă este încă departe de ţările occidentale, unde consumulul de cosmetice e de patru-şase ori mai mare. Şi mai exact, un român cheltuie anual pe astfel de produse în jur de 50 de euro, adică nici cinci euro pe lună.