În spatele unor astfel de produse se află un brand puternic, iar cel mai bun exemplu este cel al companiei Coca-Cola, care se poate lăuda cu cea mai valoroasă marcă din lume, în valoare miliarde de dolari, scrie Business Insider.
Potrivit Brand Z, pe de altă parte, cel mai valoros brand este McDonald’s, însă nici Cheerios, Campbell’s şi Starbucks nu se află mai prejos. Deşi cunoscute în România, multe dintre acestea nu au cucerit încă piaţa românească.
În spatele acestor branduri puternice se află campanii costisitoare de advertising. În 2011, Procter & Gamble, producătorul Gilette, a cheltuit 9,3 miliarde de dolari pe astfel de campanii, respectiv 11.3% din vânzările totale înregistrate pe parcursul întregului an.
Colgate-Palmolive a investit cca. 428 milioane de dolari pe advertising în ultimul trimestru al anului precedent, cu 5% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2010.
Produse ieftine precum băuturile carbogazoase de la Coca-Cola, pasta de dinţi Colgate şi bananele Dole există din secolul al 19-lea şi s-au extins în nenumărate părţi ale lumii. Campbell’s şi Cheerios există de la jumătatea secolului 20, perioadă lungă în care consumatorii au avut timp să capete încredere în acestea şi să devină fideli mărcilor.
Iată, în continuare, 10 produse care, deşi costă sub 5 dolari/bucată, au o cotă de piaţă semnificativă şi aduc profit de miliarde de dolari comapniilor producătoare:
1. Aparatul de ras Gillette
2. Coca-Cola
3. Campbell’s Soup
4. Trident
5. Cartofii prăjiţi de la McDonald’s
6. Bananele Dole
7. Pasta de dinţi Colgate
8. Sucul Tropicana Orange
9. Cheerios
10. Cafeaua de la Starbucks
Produse ieftine care le aduc miliarde de dolari companiilor americane
1 februarie 2012, 18:48
Ultima modificare în 1 februarie 2012, 20:48
Există produse care, deşi sunt ieftine, aduc sume uriaşe companiilor producătoare. Este vorba, bineînţeles, despre produsele de larg consum, care costă în Statele Unite sub 5 dolari, iar care în multe dintre cazuri se găsesc şi pe piaţa românească şi frecvent în coşul de cumpărături al românilor.
Etichete: advertising,
brand,
coca cola,
colgate-palmolive,
mcdonald’s,
starbucks,
statele unite
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Studiu MIT: Politicile verzi majorează profiturile companiilor
- NVIDIA a lansat o nouă versiune a platformei CUDA
- Cea mai mare companie energetică din lume a înregistrat un profit de 41 miliarde de dolari în 2011
- Război comercial: Europenii îi atacă pe chinezi
- În 2011, numărul bucureștenilor care au apelat la servicii medicale private s-a dublat
- Rezultate slabe pentru cel mai mare producător de corpuri de iluminat
- Romgaz a demarat importurile de gaze naturale pentru asigurarea consumului în zilele geroase
- Enel Green Power: venituri totale de 2,5 mld. euro în 2011
- Hotel „gratuit” pentru mașinile din sectorul 2 al Bucureștiului
- Corneliu Fecioru, noul șef al Wienerberger în România