Carrefour România a pregătit mai multe surprize participanților din acest weekend la festivalul SAGA, care va avea loc pe Arena Națională. În platforma proprie, Act for Good, participanții pot accesa toate experiențele pregătite de Carrefour și au posibilitatea de a câștiga diferite premii.
Narcis Horhoianu, directorul de marketing al retailerului, a transmis că genul acesta de parteneriate sunt esențiale pentru un brand care se vrea a fi aproape de consumator. „Cu această viziune, construim alături de organizatori un eveniment unic și de proporții, care va redefini Bucureștiul ca destinație pentru iubitorii de concerte, și, în esență, de experiențe. Pornind de la conceptul și programul Saga Music Festival, am creat activitățile Carrefour România în virtutea magiei festivalului, care îți activează toate simțurile. Un loc central în conceptul gândit de noi îl are experiența gustului – al ingredientelor delicioase și al combinațiilor surprinzătoare, pentru acel moment în care ai nevoie să îți încarci bateriile pentru următorul concert sau când ai nevoie de un gust epic care să-ți acompanieze mișcările de dans de la scena Bumper Cars”.
Cocktailuri cu vin românesc la SAGA
WineSquare și Lounge by Carrefour deschide spațiul gusturilor de vară, unde festivalierii pot savura dintre cele mai selecte vinuri, de la crame de renume incluse în programul Carrefour Deschidem Vinul Românesc, cât și cocktailuri pe bază de vin. Va fi despre gust oltenesc, despre pământ moldovenesc, despre soare dobrogean, despre răcoare din Ardeal. De asemenea, la fiecare oră, Carrefour oferă consumatorilor serviți la momentul respectiv, o cupă de înghețată din renumitul vin demidulce cu aromă de trandafir, Busuioaca de Bohotin.
Carne produsă local în burgerii de la festival
Carrefour a pus pe picioare și două food truck-uri în zona de mâncare a festivalului. Acolo participanții pot încerca burgeri marca Vărăști Extravaganza sau diferite sandvișuri cu porc. Carnea, legumele și brânzeturile sunt produse în România, la Grădina Vărăști, de la care Carrefour se aprovizionează zilnic cu produse proaspăt cultivate.
Retailerul a pregătit pentru festivalieri și deserturi de specialitate, de la cheesecakes la mousse și creme de ciocolată precum „Aroganță cu cireșe”, desert conceput de chef Henrik Sebok. Cu aplicația Act for Good instalată, participanții la Saga pot primi reduceri de 25% la toate produsele de la WineSquare și cele două food truckuri de mâncare.