Și în 2019, cel mai de succes produs al celui mai mare constructor auto din lume a fost un cârnat. Mai exact, cârnatul produs în cadrul uzinei principale a Volkswagen. Produsul alimentar are și un număr de catalog, că orice piesă originală: 199 398 500. Anul trecut, au fost vândute 6,8 milioane de cârnați, față de numai 6,2 milioane de mașini ieșite de pe liniile de asamblare din întreaga lume ale Volkswagen.

În 1973, compania a ajuns la concluzia că ar fi mai ieftin să producă în propria fabrică din Wolfsburg masa de prânz de angajaților. Currywurst-ul produs de Volkswagen este, de fapt, un bratwurst la grătar într-un amestec de ketchup şi pulbere de curry. În timp, produsul a devenit atât de popular, încât poate fi regăsit la vânzare şi în multe supermarketuri din Germania. Un pachet de cinci cârnaţi şi o sticlă de ketchup condimentat Volkswagen costă în jur de 10 dolari.

Pe porţile uzinei din Wolfsburg ies 1.800 de maşini pe zi

Richard Hammond, unul dintre foştii prezentatori ai emisiunii Top Gear de pe BBC, prezintă, în noua sa serie „Hammond’s Big”, impresionanta fabrică de la Wolfsburg.

Din aceasta uzină, care se întinde pe 6,5 kilometri pătrați, pleacă în fiecare zi 1.800 de mașini, la a căror asamblare au contribuit 4.000 de roboți și 63.000 de oameni. Puse în șir indian, mașinile produse într-un an aici forma o coadă care s-ar întinde de la New York la Las Vegas – 4.000 de kilometri, scrie auto-bild.ro.