Zilele trecute, o gisca salbatica a poposit pe fereastra redactiei noastre pentru a-si mai trage sufletul i lunga calatorie spre tarile calde. Dupa ce ne-a povestit cit de greu i-a fost sa obtina stampila de liber zbor pe "pana" sa de pasaport pentru a survola Bulgaria, gisca ne-a spus ca i aceasta toamna vom avea campanii electorale realizate profesionist. Dovada!, i-am cerut noi i cor. Atunci, zburatoarea ne-a ga-ga-ri-sit ca agentia de publicitate Saatchi&Saatchi lucreaza pentru campania cand
Zilele trecute, o gisca salbatica a poposit pe fereastra redactiei noastre pentru a-si mai trage sufletul i lunga calatorie spre tarile calde. Dupa ce ne-a povestit cit de greu i-a fost sa obtina stampila de liber zbor pe „pana” sa de pasaport pentru a survola Bulgaria, gisca ne-a spus ca i aceasta toamna vom avea campanii electorale realizate profesionist. Dovada!, i-am cerut noi i cor. Atunci, zburatoarea ne-a ga-ga-ri-sit ca agentia de publicitate Saatchi&Saatchi lucreaza pentru campania candidatului Mugur Isarescu, agentia Ogilvy&Mather face campania pentru PNL, Imola Communications ii face pe cei de la CDR 2000, agentia DArcy pentru ApR (gratie prieteniei dintre fiica lui Melescanu si Diana Flutur?), PDSR mizeaza pe serviciile unei agentii din grupul Graffiti, iar pentru PD „trag la saiba” mai multe agentii mici, dintre care se distinge GMP Advertising. Despre fondurile din care se vor finanta aceste campanii, gisca salbatica n-a mai apucat sa ne dea amanunte, pentru ca tocmai atunci se pornisera niste curenti de aer favorabili zborului spre Egipt si n-a putut sa-i rateze. O asemenea gisca stiutoare si calatoare nu merita i nici un caz sa fie pusa pe varza.