“Pentru a face tranziția cât mai lin și cât mai mult în avantajul consumatorilor lor fideli, aceste magazine vor continua să funcționeze timp de câteva luni sub numele de Al Comsib”, precizează Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.
În toate cele șase magazine se regăsesc, acum, zone de fructe și legume proaspete, iar magazinele Al Comsib Ștrand (487 mp) și Cedonia (942 mp) beneficiază în plus și de zone de grill și de panificație, de unde se pot cumpăra produse proaspăt gătite chiar în magazin.
Rom Food a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,041 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de 2010. Reţeaua de magazine Profi a fost cumpărată, în anul 2009, de fondul de investiţii Enterprise Investors, în prezent, actuala structură a managementului pregătind chiar o listare la una dintre bursele de la Bucureşti, Viena sau Varşovia. Reţeaua are acum, în România, 113 magazine, din care cumpără, zilnic, circa 120.000-160.000 de clienţi.
Profi este a patra cea mai extinsă reţea de comerţ modern din România, după lanţurile Lidl (136), Penny Market (130) şi Mega Image (121).