Profi deschide, azi, la Urziceni un nou magazin. “Avem planuri de dezvoltare ambiţioase, iar semnalele încurajatoare pe care le primim de la clienţii din toată ţara ne determină să le continuăm într-un ritm alert”, afirmă Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.
Noul magazin Profi, situat pe strada Transilvaniei la nr.5 (în spaţiul fostului magazin miniMax din localitate), are o suprafaţă de vânzare de 1.196 de metri pătraţi și peste 5.000 de produse în rafturi.
Anul acesta, retailerul s-a relansat din discounter – cum era poziţionat când a fost cumpărat, în 2009, de fondul de investiţii Enterprise Investors -, în rețea de magazine de proximitate şi a preluat, în februarie, reţeaua de şase magazine Al Comsib din Sibiu.
Rom Food a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,041 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de 2010. În prezent, actuala structură a managementului pregăteşte chiar o listare la una dintre bursele de la Bucureşti, Viena sau Varşovia. Reţeaua Profi are acum, în România, 116 magazine, din care cumpără, zilnic, circa 120.000-160.000 de clienţi.
Profi este a patra cea mai extinsă reţea de comerţ modern din România, după lanţurile Lidl (140), Penny Market (130) şi Mega Image (128).