Profi deschide cel puţin 25 de magazine noi până la sfârşitul lui 2012

Profi, reţeaua de magazine de tip discount cumpărată în urmă cu trei ani de fondul de investiţii Enterprise Investors, va număra - dacă planul companiei se va realiza - 133 de magazine, la sfarșitul acestui an. Valoarea investițiilor bugetate depășește 15 milioane de euro.

Retailerul, care în 2011 a deschis 26 de magazine, vizează pentru expansiune inclusiv oraşele cu 10.000 locuitori. În prezent, Profi operează 108 magazine.

O altă direcţie a dezvoltării companiei este legată de mărcile proprii; acestea aduc deja 17,9% din vânzări. ”Evoluția marcilor proprii va depinde de cea a pieței si estimam că și clienții noștri le vor dori în mai mare măsură datorită faptului că oferă calitate bună la prețuri de asemenea bune; de aceea vom lista noi produse, depășind procentul actual”, anunță Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.     

Profi – cu afaceri de aprox. 155  mil. euro în 2011 -, este este al treilea cel mai extins lanţ de magazine de tip discount, după Lidl (133) și Penny Market (128).