În acest an, compania şi-a bugetat investiţii de circa 500.000 euro pentru deschiderea a încă cinci magazine şi extinderea depozitului pe care aceasta îl deţine în Sibiu, potrivit datelor companiei.
Cumpărătorii produselor profesionale comercializate de Profihairshop au fost preponderent femei, în procent de 85%, având vârste cuprinse între 20 – 50 ani, în timp ce restul de 15% au fost consumatori bărbaţi cu vârste între 20-45 ani, numărul lor fiind în continuă creştere în ultimii ani. Valoarea medie a unui bon a fost de 100 lei, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în luna decembrie.
Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor în România este estimată în acest moment la 28 milioane de euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 mil euro). În prezent, acest segment reprezintă circa 5% din totalul pieţei de cosmetice din ţară, în timp ce în ţările dezvoltate ocupă între 15% şi 20% din piaţă.
Lanţul de magazine Profihairshop deţine în prezent 27 de unităţi, în cele mai multe mall-uri din Bucureşti şi din alte 10 oraşe mari din ţară.