”Vrem să continuăm expansiunea în România și să ne adaptăm continuu conceptul la situația din piață”, spunea Eric Mazillier, country manager Decathlon România, la începutul acestui an.
În același timp, afacerile retailerului de echipamente sportive au fost de circa 411,4 milioane de lei, în 2015, cu 32% mai mult faţă de anul anterior.
”Anul trecut am lansat diferite formate în patru orașe: Oradea, Târgu Jiu, Târgu Mureș și București. Fiecare magazin este diferit și analizăm fiecare oraș în parte pentru a vedea unde ne extindem. Dacă găsim oportunități, deschidem și 10 magazine sau poate niciunul. Targetul pentru mine nu este să deschid magazine, ci să găsim locurile unde să exprimăm conceptul nostru”, mai spunea Eric Mazillier.
La nivel mondial, Decathlon înseamnă peste 50.000 de colaboratori, reprezentând 60 de naționalități. De asemenea, retailerul comercializează peste 35.000 de produse, iar în centrele sale de cercetare își desfășoară activitatea, la nivel global, 600 de ingineri.