Compania franceza Balonnet propune investitorilor romani o activitate inedita: fotografia aeriana. Balloide-Photo ridica, practic, profitul in aer.
Fundamentul conceptului este reprezentat de un aerostat dotat cu o camera foto, un instrument complet si exclusiv, ce ofera toate calitatile operationale indispensabile practicarii fotografiei aeriene. Ceea ce ii confera cu adevarat atractivitate este lipsa barierelor de actiune pe piata, avand in vedere avantajul net al realizarii fotografiei de la inaltimi de pana la 150 de metri, corespunzatoare etajului al 38-lea al unui bloc de locuinte.
In Romania, compania franceza isi propune identificarea unui partener MasterFrancizat, pentru care investitia totala se ridica la o valoare de circa 80.000 de euro. Suma include taxa de intrare ca Master si valoarea materialelor si a echipamentelor necesare. Cursurile de training oferite de francizor vizeaza instruirea partenerului in ceea ce priveste aspectele tehnice si practicile de vanzare, dar includ si sesiuni practice de exploatare a serviciului.
Pachetul oferit de firma Balonnet partenerilor sai include atat brandul construit pe piata franceza si extins in Peninsula Iberica (Spania, Portugalia) si piata central-europeana (Cehia), cat si instrumentele necesare desfasurarii activitatii (aerostatul si nacela aferenta, postul de comanda, camera foto si softul de administrare).
Datorita camerelor foto profesioniste atasate balonului si manevrate usor de la sol printr-un dispozitiv cu comanda manuala, Balloide-Photo ofera posibilitatea obtinerii unor unghiuri ample si precise de luat vederi. Cei care opteaza pentru investitia in aceasta franciza isi pot selecta clientii din randul developerilor de proiecte imobiliare sau, pur si simplu, al agentiilor imobiliare oferindu-le o alta modalitate de promovare a ofertelor. Acestora li se pot adauga companiile de antrepriza de constructii, institutiile sau autoritatile publice si prestatorii de servicii turistice.
Initiata in 1999, activitatea companiei Balonnet s-a extins in 2003 intr-o retea de franciza numarand astazi 16 parteneri in Franta si inca trei unitati in afara teritoriului de origine.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.